Rolling in the deep

Shit, sjuk helg. Måndag morgon och jag mår fortfarande illa, nice!
Ligger inne men sjukaste mensvärken, ont i magen och huvudet, men är så, JÄVLA glad ändå!
Gjort mina två dansk tentor idag, både muntlig och skriftliga. Skickat in en hemtenta, Och skrivit klart ett brev på danska som Simon hjälpte mig mig efter skolan, fina vännen! Psykologi prov imorgon och ett till nästa vecka, historia tenta och samhälls föredrag, sen är det nog över, förutom matten i sommar då men shit vad glad jag är.
Går i skolan tills onsdag och sen är vi lediga tills måndag, i helgen vankas det 18 års fest och utgång, en jävla massa mys med tjejerna, är såå glad! Nu ska jag äta middag och sen några jordgubbar och sätta igånt med psykologin, ska försöka att sluta stressa och fokusera på att det bara är 2 veckor kvar. Tack och hej för mig, puss tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0