Todays fucked up is tomorrows normal, bad decisions makes god stories

Loggar in och ut här med jämna mellanrum men orkar faktiskt inte skriva.
Finns inget att romantisera och inget jag orkar klaga på, min vardag flyter på och snart är det helg. That's it!

Orkar inte smsa, mejla chatta, ringa prata skriva läsa!
Vet inte vad det är som utlöst denna mäktiga irritation men kan inte sluta att känna frustrationen sprida sig ut i fingertopparna när jag läser vad människor skriver och hur dem orkar vara så högfärdiga.
Jag loggar ut för veckan, eller vi hörs förmodligen på fredag igen. Men sålänge bjuder jag på en bild ifrån dag! Hade en estet uppvisning, eller rättare sagt två. Var där 08.00 - 15.00, där vi sjöng dansade och spelade instrument för och med en massa dagisbarn. Jag blev utklädd till Pippi och hon var visst sjukt poppis bland 5 åringar så jag scoorade! Fick en massa kramar och komplimanger av världens gulligaste små varelser, blev intervjuad och fotad av tidningen i min pippi kostym också, KUL. Var hemma vid fyra, åt och drog vidare till belluvie? hallen där jag mötte mina kära fellas för lite beach volleboll, det därimot var riktigt kul! Nu är klockan på pricken 23.13 jag fuckar ur av trötthet så ska snart lägga mig, Godnatt och puss



23.29, Ännu inte publicerat..
Vad kan jag säga? Jag vet att det finns en tid för allt, var ålder har sin charm men jag måste (pinsamt) nog erkänna att jag bara en tanke i huvudet ikväll. Lets get fucked up. Så sinnes skoltrött och även om kroppen skriker efter sömn  vill jag bara dansa, ragga på någon man inte borde, pussas, kramas och gå hem klockan 03.00 med skorna i händerna och bara skratta åt mig själv. Vi är unga och dumma. Over and out

Kommentarer
Postat av: M - sing after every storm

världens sötaste pippi, hihi <3

tack älskling.. finner inte ens ord.. tacktacktack, du är så jävla fin <3

DITO! DU är världens finaste<3

2011-05-26 @ 23:37:54
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com
Postat av: din vän p

haha, har aldrig sett en finare pippi.

så himla söt är du<3

kan ju inte säga så mycket härifrån, men det verkar som att du har en svacka och jag ville mest bara säga att jag tänker på dig och hoppas att det bara är en liten minisvacka. du vet vart du har mig och att jag alltid, alltid tänker på och bryr mig om dig.

2011-05-27 @ 08:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0