Jumping in my bed twisting in my head







Jag i morse, nyvaken sliten trött tjej med något som ser ut att vara en höstack på huvudet haha. Har gjort intrång i hannas spotify då och då de senaste dagarna och inte mycket slår if i had a boat på maxvolym 08.30 en torsdag. Inte ens att mannen framför mig på bussen i morse luktade svett och att min dansklärare straffade mig med 10 minuters frånvaro för att jag gick på toa när hon pratade.

+
Solen skiner
Jag har ätit jordgubbar idag
Min fina daniela kommer hit i morgon och myser sen sover här
Jag chillar numera med en iphone fyra
Stephanie har sin kick ass 18 års fest på lördag och det kommer att bli en SJUKT nice dag hos natti/kväll hos steffi!
Jag kan snart räkna in dagarna till sommarlovet på händer och fötter
Det är under 100 dagar tills jag blir arton år
Jag har så fina vänner
Jag och mina tjejer ska se Veronica maggio den 21 maj.


-
Jag är så fruktansvärt sliten (trött,tjock,ful,blek,tråkig)
Jag har 6 prov nästa vecka, 2 inlämningar och ett nattionella
Tiden räcker inte till
Jag hinner inte träna så mycket som jag borde
Jag inte har någon ork till att plugga, städa, osv
Att jag måste skaffa ett jobb, pronto!!
Cash is king men det är fan hårda tider nu alltså
Stress stress stress
Sist men inte minst, beach 11. FML.


Kommentarer
Postat av: din vän p

kan inte förstå det, du är ju så jävla fin.

snälla se det. du har ingenting att frukta, du kommer vara snyggast på stranden.

2011-05-13 @ 19:03:52
Postat av: M

Jag håller med p, du är snyggast. Du har ingenting att vara orolig för - tvärtom!! :) Du är så jävla vacker! På alla sätt!!



Ha så kul ikväll :D!!<33

2011-05-14 @ 11:16:53
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0