Jag hoppas och drömmer att marken du går på går sönder



Skolan tar kål på mig, stressen är konstant och så ångestladdad att det känns som att ett monster försöker att slita upp bröstkorgen på mig. Det ända som får mig att se framåt är Veronica Maggio på lördag men jag läste nyss att 18.00 den 21 maj alltså lördag, kommer det att vara en sjuk jordbävning i hela världen enligt biblen. Hela USA är störtsäker på detta, efter det kommer världen att förstöras och det kommer att bli jordens undergång. Här ligger jag och gråter över 4 timmars nationella matte b i morgon när vi alla kanske dör på lördag. Jävligt komiskt. Nu ska jag återgå till min 4 sidor långa uppsats om konflikten i israel, något som brukar få mig i eld och lågor får mig nu att vilja skjuta mig själv. Ge mig lite styrka någon? Pussar

Kommentarer
Postat av: M

Ne inte alls bra..:(.. men vad gör man.. det finns inget att göra. Gjort är gjort o hänt har hänt.. måste bara överleva, ta mig igenom det.



How about you, min vackra fina underbara vän?<3 tänker på dig och skickar all styrka jag har!! det finns inget du inte klarar, inget. Kom ihåg det. <3

2011-05-18 @ 12:06:04
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0