Jag glömmer aldrig dina hemligheter, det du är räddast för fast ingen vet det

Idag slutade jag skolan 10.00, fick se mitt schema i 3an (och spydde nästan syon rakt upp i huvudet) 09.00 - 4, måndag tisdag onsdag torsdag fredag. Fick veta att jag kanske måste gå 3 timmars matte 10 dagar av sommarlovet för att klara av kursen. Har inte fått något sommarjobb än och jag fick ställa in mitt spinningpass i sista sekunden idag för att jag hade 0 energi. Jag har sett på film istället. jag är trött och irriterad.
Jag har börjat tralla ner i gammla mönster och bara känner hur det äter upp mig innifrån. Jag är ingen höjdare på stress och mest av allt skulle jag bara vilja ge mig själv en örfil för att jag aldrig slutar att klaga på mig själv. Blir inte bättre av att jag den senaste veckan lagt på mig 4 gölliga stress finnar och svällt upp 10 kg känns det som. Men bara att ladda inför fredag... Överaskningsfest och utgång på slagt väntar, inom 4 veckor ska det hinnas med fyra 18 års fester och två studenter. Lär ju vara onykter resten av månaden om man säger så. Finns ingen tid just nu, eller ork för den delen att träna 5 dagar i veckan längre och sommaren närmar sig. Shit jag går under. Godnatt allesammans! Puss, kram


Kommentarer
Postat av: M - sing after every storm

Älskling du har ingen anledning i världen att vara avundsjuk. Du är världens vackraste och finaste. Åh, du är verkligen det!!

Allt kommer ordna sig och bli bra, jag lovar. Gör bara ditt bästa, det är alltid bra nog hjärtat. Och du behöver och ska inte ägna en endaste tanke åt träning, du behöver det inte. Du ska inte träna. Fokusera på vad som spelar roll, på riktigt. Och inte på vad de sjuka hjärnspökena vill och säger. Fuck that! Du är världens finaste bästa starkaste mest charmiga tjej. Du kommer komma så långt. Jag tror på dig! Hang in there love <3

2011-05-24 @ 22:27:42
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0