Hej, här kommer den senaste veckan



Jag har pluggat, ätit lunch i solen, och sovit. Inte speciellt händelserik.











Igår dock! Sov jag till 12 och tog bussen in till stan vid 18, mötte natti och resten inne på maxi i hamnen där vi handlade massa gott som vi grillade, sen gick vi till musikkullarna och satt där resten av kvällen.
Kullarna invaderades av ett 100-tal 94:or som körde fjortisfyllor, haha det var faktiskt jävligt kul att se dem. Stein korkade upp och påminde oss alla om att vi alla kanske dör i morgon, så jag och yael rullade ner ifrån en sick brant backe vilket ledde till illamående haha.
Vi hängde lite med alla och tillslut lyckades jag nästan somna på en filt under stjärnorna trotts att musiken och alla människor var så sjukt högljuda. Så jävla mysigt.
Missade sista bussen hem så hängde men gänget till limhamn, Satte mig på en jävligt vinglig onykter marcus cyckel hem , vi hann bli stoppade av polisen på vägen, ta en sväng inom allans kiosk och kissa ute! Gött, somnade vid fyra och vaknade vid åtta.. satte mig på bussen hem och nu taggar vi ikväll!!! Hoppas ni har det bra, Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0