?

Öh tänkte bara säga att jag lever, i fredags vankades det litervis med vin och överaskningsfesten för gabbe blev så jävla lyckad, vi drog vidare till slagt vid 12 där vi dansade röven av oss, jag och marcus gick hela vägen från slagt till
kronprinsen vid 4 där jag sov några timmar innan jag åkte hem, skambussen i all ära.
Hann nästan bara hem om innan jag åkte in igen, efter många om och men träffade jag yael och såg matchen vid möllan, mötte upp några kompisar som tog några öl ute innan jag fortsatte till gården en snabbis, gick helt själv i halva malmö på jakt efter nycklar hem men missade självklart bussen. Sov hos en kompis och med 2 timmars sömn åkte jag skambussen hem idag igen. Gott! Nu är jag hemma och har ätit vilket jag glömt göra de senaste dygnet, idag ska jag ta det så jävla lungt att det inte är sant, är helt slut. Vi hörs senare idag fellas, pöss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0