Du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Hej mina fina! Har haft en sjukt grym helg, inte många timmars sömn men fan vad roligt vi hade! Vi var ett gäng på 10-15 pers som hyrde en stuga i höllviken lördag morgon till söndag kväll.
Valborg var mysigt och allt var lyckat! Vi grillade och åt gott varje dag, spelade fotboll, såg film, letade spindlar och mös.
Jävligt värt! Idag har jag varit i skolan, var så otroligt trött att jag bara ville hem och sova.. Nu ska jag plugga klart och i morgon drar jag med klassen till köpenhamn. På kvällen har jag träning, på onsdag har jag träning, på torsdag har jag träning och på fredag har jag prov. I helgen ska jag chilla till max och träffa mina brudar ifrån malmö för ännu mer mys, hoppas på lite wolfpack häng också! Saknar dem så. Ska även klämma in någon springtur i helgen, mina nya (fula) joggingsskor äger! oväntat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0