YOU CAN RUN BUT YOU WONT COME FAR

HEJ! Söndag morgon och jag har för engångs skull vaknat upp på rätt sida, tänkte berätta om min helg då jag varit lite frånvarande.

I fredags åkte jag in till stan och mötte upp daniela och ninette, vi gick till dani och lagade kycklingsallad och mös hela kvällen, när klockan slog halv ett drog vi in till stan och följde ninette till centralen, stötte på min onyktra men söta bror, tog en kvälls promenad och 2.5 timme senare var vi hemma hos daniela igen och somnade nästan direkt.

Lördags morgon började med frukost, och tillslut drog vi till gymmet,  sen hade jag 30 min på mig tills jag skulle ta bussen till stadion, jag hann tvätta av mig, klä på mig. att jag gled runt i gårdagens smink och att håret stod överallt spelar väll ingen roll? haha fyfan.. mötte upp min bror och drog till matchen, mff förlorade med 2-1, så jäkla tråkigt men jag citerar alla loco fotbolls fantaster med '' i med och motgång tillsammans ''.

Sen mötte jag upp min brors tjej, vi åkte och handlade och fick vi ihop lax med ungsbakade grönsaker och pressad potatis, även panacotta med bär. Det blev väldigt gott! Sen kom min bror hem och vi åt, satte på en film och sen hade hela kvällen bara flygit iväg, jag misade alltså soffs fina kaka kväll och ett sällskap av världens finaste brudar. Är verkligen ledsen för det.. men slutade med att jag såg klart filmen och var hemma med halv 2 bussen. Kom hem och somnade nästan direkt, så vaknade jag upp i morse, med solen i ögonen. 0ch nu sitter jag här! Söndag idag och jag ska snart ut och springa och sedan ska jag på möte inne i stan, vi hörs av senare. Puss och kram alla fina vänner där ute.
p.s förlåt mina wolfisar, gottgörelse kommer i veckan, jag lovar. och sofie jag älskar dig, förlåt att jag inte kom. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0