WITH MY HEART IN MY TROUGHT AND MY FEET ON THE EDGE



12.5 km på ca 1 timme (okej liiiiite mer)..... klockade inte exakt, men ca en timme. Längsta jag sprungit sådär tror jag, det var helt sjukt, sjysst musik i öronen och solen som sken, var så befriande men stört jobbigt såklart. Jäkligt nice att ha gjort det iallfall, ska bli söndags rutin. Då var 5/5 träningspass avklarade denna veckan. Är trött, har mycket i skolan och önskar att det var helg 3 dagar till. har en jävlig vecka framför mig, träna, gå på möten och hinna plugga in 2 prov i de värsta ämnen. vi får se om jag överlever men har iaf en awesome helg framför mig. Vi hörs snart igen! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har fixat det nu! Det du bad mig om ;)

2011-03-21 @ 07:59:34
Postat av: josephine

Tack fina!

2011-03-21 @ 08:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0