WHAT ARE YOU WAITING FOR? TAKE A BITE OF MY HEART TONIGHT

Vilket jävla bakslag att jag överlevt ca 40km på 4 dagar, Men att mitt fucking quasimodo öga har svullnat upp och jag ska fixa och festa hela helgen, jag har även 2 av veckans roligaste träningar kvar och tvingas visas ute bland allmänheten med ett jävla mongoöga. Att jag även fått utskrivet 2 olika antibiotika jag måste ta är ju så fucking lägligt va? FML. Har så jävla mycket i skolan, så mycket som ska fixas till helgen, så många prov, jag ska färga mitt hår i morgon hos frisören i en helt ny färg, jag är nervös, har ett cp öga, dragit på mig massa oberäknade kostnader ifrån ingenstans, shit måste stressa ner. Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0