WE USED TO ME THE LUMINARY ONES


Det är torsdag och min matte lärare är i österike. Det betyder att min matte i morgon är inställd och att min helg börjar nu.
Har denna vecka hunnit svettas på friskis några dagar, idag har jag färgat håret, blev inte stor skillnad dock. Jag har varit i skolan. Och i morgon ska jag nog sova hos daniela, vi ska laga mat och sen ska vi nog ut. På lördag har jag mff biljetter och då ska jag gå med min bror och en polare. På kvällen hoppas jag på kakbak hos Sofie med alla mina fina och saknade wolfisar. Ja, fin helg?! Ser framimot att det är gottis fredag i morgon. Längtat efter godis hela veckan, russin funkar okej. Men inget slår godis. Annars, mina fina hjärtan. Tack för att ni klickar er in här, kommer snart med en nice nyhet. Hoppas jag att ni tycker iallfall, berättar mer snart.

Annars pumpar jag Rebecca & Fiona - Luminary ones, Bullets är också go. Deras remix på Roscoe är jäkligt nice också. Sök efter dem på spotify så får ni lite feet helg-musik! Annars, ha en fin helg. Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

så himla vacker ♥

2011-03-18 @ 11:29:40
URL: http://1971.bubbleroom.se
Postat av: M - sing after every storm

Klart du måste äta mer så mkt som du tränar älskling!! Tycker du tränar alldeles för mkt. Du gör det av fel anledning. Du kommer förmodligen inte lyssna på mig nu, men jag tycker inte att du borde träna.. du borde jobba med att få rätsida på alla tankar o det verkar som att all träning gör det ganska svårt för dig.

Just keep that in mind, oki? Ta det lugnt and don't over-do it!!<333333



tack<33

2011-03-19 @ 16:02:14
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0