Jag hör dåligt och jag fattar trögt, men jag har väntat på nån sån som du

Har haft en ganska ultimat chill helg, i fredags drog jag till daniela i malmö, vi åt middag och begav oss till värnhem, där vi kapade 1 kg gottis för 39 spänn. Hur sjukt? Drog till limhamn och mös med grönsaker och dipp. Mycket snack och fint umgänge senare var klockan 2 och vi begav oss mot natti en sväng och sen mot bussen, hade en sjuk upplevelse på vägen hem men slutade iallfall med att vi sov hos daniela de 4 timmar vi hade innan vi skulle upp och sen begav jag mig hemmåt för att städa rummet (kul) och möta upp hanna för ett intensivt pass på friskis. 6 km på löpbandet + nästan 1.5 timmes styrka, rutinerat.
Senare kom hanna och jag gjorde chillsoffan again! Dukade upp med grönsaker och dippa, lite popcorn och smootie gjord på bara hallon och banan för att hanna goes nyttig, vad gör man inte för sina vänner? Soff låg hemma i sjuk migrän så henne saknade vi, såg melodi festivalen innan vi satte på en film, 3 minuter in i filmen somnade jag, låg och pratade i sömnen medans hanna grät till filmen, NICE.
Vaknade i morse och bakade scoones till familjen, begav mig senare ut och löpte med hanna och karolina, 6.5 sprang vi men när jag nästan var hemma kände jag att jag hade mer att ge (eller inte) kom en bra låt i hörlurarna jag pluggat in så jag tvingade till mig 3.5 km mer. Jaaa milen Check!Är man rutinerad eller? Nu ligger jag med en påse nötter och vill bara somna in och klockan är 8.. Herregud vad jag inte är redo för skolan i morgon. Godnatt, fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0