Midnight souls still remain

Hej mina fina, mina senaste dagar har bestått av stress, plugg och träning.
Att jag stressat upp mig själv till bristningsgräns är en underdrift, har prov, test, föredrag, prov jajaja...

Körde mitt nästan sista kickass pass i måndags och får snart köra på allvar, ska bli kul! I tisdags körde jag och daniela cirkelfysen och igår körde vi boxningen, jag blir som en krigare när vi kör, vi skulle boxa vår vän bak och det är riktigt jobbigt men fan vad danela flög, precis när jag får in några knock ass slag så kommer ledaren och säger, BRA!!!!  Säger detta bara en gång, är så töntig men .. FY FAN VAD BOX LEDAREN ÄR SNYGG. Det är helt sjukt, jag och daniela kan fan inte sluta stirra, det finns ju inte. Man blir nästan ledsen, ni kan ju tänka er, runt 25 tränad, charmig.. Nä nu får jag fan sluta. Ska skriva ett prov snart och ikväll blir det cirkelgym. Min storebror drar till rom idag eller i morgon iallafall, ska till vatikanen och träffa påven, haha eh nice? Men ännu mer nice att jag fått free pass till hans lägenhet, så jag flyttar in till stan då och stannar tills söndag/måndag. HUR JÄVLA GÖTT? Tjejerna kommer i morgon kväll och sover över, vi ska ha värsta myskvällen! åh mina fina favoriter. På lördag ska jag träna och sen softa med en vän, alltså, ultimate chill helg. Haha och nej, jag har aldrig sovit själv förut mina damer och herrar.. Får tvinga dit sov sällskap! och laga mat... hm.. blir nog en helg med diet deluxe, godis diet! Vi får se. Tills vi hörs nästa gång, ta hand om er mina älskade. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0