HOLD YOUR HEAD UP HIGH GORGEOUS THEY WILL KILL TO SEE YOU FALL

Solen skiner och det känns som om världen äntligen vaknat till liv, jag har varit hemma några dagar då jag ligger inne med ett jäkligt öga och blir illamående av min antibiotika men allt är annars nice. Såg black swan igår och den var väldigt djup, en psykisk film, men jäkligt bra. Har färgat håret hos frisören igår, blev inte nöjd så fick gå tillbaks idag, blev okej. Blir bara lack på mig själv, varför kan jag aldrig bara inse att allt är bra nog som det är! Jag är bra nog, men ändå ska jag alltid ändra på allt. Håret är fel, kläderna är fel, sminket är fel, allt är fel. Att springa tills man inte kan andas och att leva på några äpplen för att '' må bra'' är inte att må bra. Ja jo nej, jag tror inte riktigt att det funkar riktigt så. Ställer ner foten, har vilat ifrån träningen igår och idag, det svider men jag går för helvete på antibiotika, fatta josephine. det är okej att vila, det är okej. Även om du är för lång, för lat, är för tjock, för bred och helt enkelt för ful. Så är det okej. Det är okej, det är okej för er med, för ingen är som du och det är det som gör dig så fantastisk. Det är ju ändå bara jag som ställer alla sjuka krav på mig själv, och jag orkar snart inte med mig själv. Har en nice helg framför mig hoppas jag och jag vet inte hur mycket jag hinner att skriva här då men jag ska försöka att titta in. Puss och kram, mina vackra fina vänner


En av världens vackraste kvinnor










Kommentarer
Postat av: soff

jävla power på den ladien

2011-03-25 @ 14:22:15
URL: http://axbxcxd.blogg.se/
Postat av: din vän p

DET ÄR OKEJ.



och klart som fan att du ska vila när du är SJUK. jag vet att det är jävligt jobbigt. det är därför jag haft en svacka nu, för att jag var sjuk och inte kunde träna. men det måste inte bli så, man börjar helt enkelt träna igen när man MÅR BRA. kroppen är inte dum, den kommer arbeta emot en och är den sjuk vill den inte träna. den behöver inte träna. du behöver inte springa 40km på 4 dagar. älskade vännen. det är bra att du inser det, men du måste tillåta dig själv att vila även när du inte är sjuk.

2011-03-25 @ 19:02:30
Postat av: M - sing after every storm

håller med p. det är mer än okej. du tränar på tok för myc´ket, det är bara bra att du tvingats sakta ned lite. du kommer aldrig få rätsida på alla dumma tankar om du fortsätter träna såhär, jagv et att du säger att du mår bättre, men det gör du ju inte egentligen, för så fort du inte kan träna så mår du skit, o det är så det inte ska behöva vara. du behöver inte träna <3 du är fin och vacker och världens snyggaste ändå.



älskar dig <3

2011-03-27 @ 15:03:21
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0