Flytt med alla ursäkter, flytt ur alla fäller. alltid är dom kvar i hälarna, aldrig kunnat stanna nånstans

Fick besök av Sofie idag, Satte ihop säng/soffa, hällde upp en skål godis och satte på nån rulle på datorn. Pratade hela filmen, var ju faktiskt.. 3 veckor sen? sheeit. Saknat my partner in crime. Nu har hon dratt hem och jag är ganska seg. Varit så fruktansvärt trött och har haft ont i hals och öron men jag har inte klagat en ända gång idag, fredag ju. Annars är jag brunare än de flesta och det känns bra, skolan känns så stressig att jag blir illamående, trissesen är på gång och jag börjar få lite panik, jag vet att om jag stannar länge till kommer jag aldrig härifrån. Har till slutet av mars att bestämma mig ang allt har jag bestämt. Ja, 4 dagen i sverige, stressen klumpen i magen, ångesten är redan här. Vädret har ju verkligen en stor inverkan i ens liv, ganska sjukt faktiskt. Nääääää, ska lyssna lite på musik, borsta tänderna, och sen sova. Njuta av helgen. Gör det ni med vet jag! Fred ut


Kommentarer
Postat av: M

SÅ JÄVLA VACKER!!!! <33

2011-03-07 @ 20:30:38
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0