Tro att du har tröttnat på mig ring mig sen och ångra dig igen så får du mig ändå

Mitt i skolhysterin, och 3 prov in one week skrev jag 16 sidor på historieprovet och gick därifrån med en bra känsla! Att hålla sig borta från bloggen har inte varit så nice men var tvungen att lägga fokus på skolan denna veckan, så annars. Matteprov och psykologi prov nästa vecka. Veckan har gått ganska snabbt, mellan skola och träning har vi firat att mamma opererade bort sin cancer för exakt 5 år sedan i veckan! Pretty big. Var hos brodern inne i staden igår och åt lite, pluggade och hade det nice innan träningen. Som förövrigt varit hård denna vecka och gett mig en efterlängtad men jäkligt mör träningsvärk. Ikväll befinner jag mig hoss stefanie i malmö för film och mys med ett par tjejer, ska bli kul! Innan det ska jag hem till Daniela och äta middag, så trotts att haglet och snön är i malmö och anfaller idag ( så jääävla tråkigt ) så kan det bli en festlig fredag ändå! Ha en mysig helg mina vänner. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0