I belive that happy girls, Are the prettiest girls


Jag känner numera ofta värmen stiga nerifrån tårna och hela vägen genom kroppens alla blodådror för att anlända vid sitt slutmål och göra så att mina kinder rodnar när jag får höra något fint, jag har lärt mig att även om jag har svårt för att ta till mig sådant fint som folk säger så försöker jag ändå att minnas det och inte bara slänga bort det. Jag har insett att den bästa bekräftlesen man kan få är bekräftelsen ifrån sig själv. Jag har förstått att frihet inte är att springa flera mil, eller att fly ifrån sig själv och verkligheten utan att frihet är att lära sig att stå på sina egna ben och att när man faller ner så reser man sig upp igen och igen, frihet är att finna ro i sig själv och att kunna leva med att allting inte löser sig men att veta att livet går vidare ändå, att inte försöka förbereda sig inför allt som komma skall utan att låta livet slå dig ner på marken för att sedan lyfta upp dig igen, för vi vet ju att livet har har så mycket mer att ge, och att vi klarar oss ändå även om det som kommer är dåligt eller bra. Att veta att den bästa man kan vara är sig själv, och att man faktiskt räcker till. Det är frihet för mig. Stay true to yourself


Kommentarer
Postat av: M

så fint skrivet och så himla sant älskling<3

blev riktigt glad av o läsa detta :) du gör mig så stolt!! du förtjänar det bästa i världen, och mer<3

2011-03-11 @ 09:37:50
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0