HIGHWAY MAN

Hej! Helgen har varit awesome, vi var 150 pers från hela skandinavien, vi åt gott och tog det lungt på fredagen, på lördagen samlades vi 10 på morgonen... hade ett nice program där vi lyssnade på föreläsning, lekte lekar med de mindre, sjöng och åt, eftersom att det tog plats i malmö var det vi malmö bor som fixade det, och jäklar vilket bra jobb gruppen har gjort :) det var skit kul! På kvällen drog jag och ninette till min brors lägenhet inne i stan, fixade oss och tog bussen tillbaks till församlingen där det var fest. Musiken var så sjukt hög och alla var på g, NICE!
Vid halv 5 tog jag bussen till min bror där jag sov, dagen efter ångesten kom på besök och min mobil var spärrad till puk kod, Hahaha lyckad kväll alltså! Har bara chillat idag, ligger i sängen och äter popcorn just nu, Life is sweet (förutom att jag har så JÄVLA mycket i skolan just nu. Skjut mig)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0