JOIN ME IN THE RHYTHM OF ECSTANCY







Kommentarer
Postat av: din vän p

du är så jävla fin vännen.

2011-03-28 @ 10:20:58
Postat av: din vän p

sv: men snälla josephine, jag ser hur du ser ut, du har nya bilder på dig själv. jag har bara svällt. och som jag säger, om jag hade gått upp i vikt pga att det är vad kroppen vill hade jag försökt tolerera det. men jag har ju svält/hetsat mig upp. det är inte såhär jag ska se ut. jag SER mig själv. jag KÄNNER fettet.

och du. vackra, fina du. det är skrämmande att du inte ser att du är smal. jag ser det ju. jag med mina sjuka krav och mål. jag tycker att du är jävligt smal. och jag tror inte på att du mår bra för du säger ju själv det. du ska må bra, jag vill att du ska det.



och jag är ledsen för att krossa dina förväntningar på hur jag är. för jag är hemsk. hade du kommit till stockholm imorn hade jag inte träffat dig, för jag tål inte att se mig själv eller låta någon annan göra det. är det inte egoistiskt? jo. och jag är vidrig mot människor för jag vill inte att de ska närma sig mig.

jag bryr mig så mycket om dig, för jag vågar det. jag vet att det är svårare att göra dig besviken eftersom att jag inte har dig här bredvid mig. men handlar det om folk som bor nära, är jag en helt annars person. sist två dagar sen fick jag höra att jag är en hemskt negativ person som drar ner stämningen och aldrig kommer komma nåvart så länge jag är såhär. och det är sant, jag vet det. jag kan inte vara negativ hela livet. men det är lättare.



jag kommer ingevart. men jag mår dåligt av att du har så höga tankar om mig eller ser upp till mig ibland, för den du är är tillräckligt. och så mycket bättre än vad jag någonsin kommer bli. jag önskar du kunde se det.

2011-03-28 @ 19:59:55
Postat av: M - sing after every storm

världens vackraste finaste tjej.

2011-03-28 @ 22:43:31
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0