Viva la fiesta, what the fuck

Hej mina hjärtan. Har haft en så jävla utmattande vecka
Från onsdag till nu, söndag klockan 00.13 har jag levt som en zombie, 6 timmars sömn på två dagar, kom nyss hem och sover i min egen nybäddade säng för första gången på ett tag, resväskan står tom på golvet och 04.00 ringer klockan igen. Stockholm by buss, lär bli ganska sick. Är så otaggad men let's go.
I fredags gick jag på sommarlov och min älskling fredrik tog studenten. Han var så fin! Vi åt middag där och förkrökade innan vi drog till hipp vid tolv, haha STÖRT SJUK kväll just sayin, hade så sjukt kul! första gången vi alla drar ut tillsammans, waaaaaahhhh så jävla kul, mina fina älsklingar. Sen somnade jag några timmar hos natti, igår hann jag hem om för att sen halta till hanna med mina jävla skoskav. Hade en jätte trevlig kväll innan jag deckade med huvudet i kudden i soffan, märkte verkligen hur jävla trött jag var i kroppen! Men jag tror att det var lungt, superkvinnorna soff och erica dansade nog för oss alla! Efter ett fåtal timmars sömn inatt satte jag mig i morse på bussen in för att grilla och mysa med en massa på ribban. Sen solade vi lite i hamnen på eh där vi träffade katarina, efter det åt vi en gottig middag hos nathalie och sen spenderade vi ett gäng kvällen på bryggorna med fiske och gottis! Nu är jag så jävla död att jag hade kunnat sova i flera dar. Så jag ska slänga i lite kläder i min lilla resväska och sen ställa klockan innan jag somnar sittandes med datorn i knäet. Ser framimot en riktigt jävla sinnes sjuk sommar och blir så glad när solen skiner. Tack för mig Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0