Think we kissed but i don't know, last friday night

Stockholm var kalas, i morgon ska jag och Nathalie ta jobbsökandet på allvar, sa upp mig från det andra idag, dem lurade en och skit. Iallfall, jag och Daniela åker ner till israel och gör staden jävligt osäker ( hehe ) Skääämtade, åker ner och chillar i två veckor i juli om jag lyckas fixa jobb innan, så jag hoppas verkligen det. Hade varit så sinnes sjukt roligt och jag kan verkligen inte vara kvar här hela sommaren, då går jag under. På lördag fyller kezos år så då ska vi ut och fira honom på gården vilket ska bli sjukt kul! Hör av mig snart igen, ledsen för att jag är världens tråkigaste, önskar jag kunde berätta så mycket mer för er. Snart, jag lovar. Skinny love - birdy. Så fin, världens finaste tror jag. Lyssna!!
Har sommarlov nu by the way, känns så sjukt bra att få kunna sova ut i morgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0