The scars of your love remind me of us, it keeps me thingking we could of had it all

Mina fina, har njutit av 5 dagars ledighet och har för en gångskull lämnat datorn några dagar.
Jag har hunnit med Josefins 18 års fest, sol och häng på badet, middag i trädgården, kvälls mys ute med mina fina, frukost ute, 5-kamp, grillningar, och bio. Helt fantastiska dagar med andra ord, igår var jag igång från klockan 11 på förmiddagen med 5-kamp och grillning ( Gissa vem som gick på - 1334 på laserdom...) och avslutade dagen med att fira min älskade vän Hannas 18 års dag genom att gå på bio med alla vänner, vi såg hangover 2 (Qatjiiiing vad bra) Så jag var hemma klockan tolv, helt död. Snart har jag lektion vilket är mindre kul så vi hörs när jag är hemma. Sommaren är på väg, hur jäkla fint är inte det? njut nu. pussar i masssor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0