Nevermind, I'll find someone like you, Sometimes it lasts in love, But sometimes it hurts instead

Förlåt för min frånvaro, köttar det sista i skolan och mellan jobb ( ni hörde rätt, jag har fått jobb. Intervjun gick inte så dåligt som jag trodde och jag började igår, så glad!! ) och fest så finns det inte så mycket tid, igår var vi på leijas student efter att jag jobbat, så kul! Min sista buss gick hem så jag sov i stan istället, haha skambussen i all ära i morse. Är helt slut så jag tänker inte gå på min ändå onödiga lektion idag utan jag ska hoppa in i duschen nu och sen möta pauline i stan och ta mig till jobb. Börjar vid 4 och slutar 9, men det ska bli kul idag, ska sälja hihi. I morgon ska jag på student och sen vidare till hipp, min älskade vän Fredrik går ut, och jag går även på sommarlov! På lördag ska jag fira min fina hannas 18 års dag med brakfest at celanders! på söndag ska jag ha avslutning med våra barn i malmö, grillning och massa mys, sen ska jag jobba, på måndag åker jag till huvudstaden Stockholm med klassen och stannar tills natten till ondag, och sen den 16onde ska vi ha ännu en avslutning och göra något kul! Hur fan ska jag överleva allt detta. Latero så länge...
P.s så vet jag inte riktigt om jag lever, var tvärsäker på att jag skulle dö när jag gick upp sju i morse, och jag är inne på dag 2 av 7. Hjälp

Kommentarer
Postat av: M - sing after every storm

whaa.. hallå vi måste typ ses?? <3

2011-06-09 @ 17:45:46
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0