Här blev jag den jag är, här kommer jag förbli, här har jag längtat mig bort, att få känna mig fri

Igår var jag bara hemma och tog det lungt, såg några kassa filmer med mamma och pappa och somnade lite efter tolvslaget. Min sommar fick sig en liten vända igår, finns en möjlighet att jag åker till usa och jobbar där i 1-2 månader, Ganska fett va? kommer ju bli tufft också. Eller  så åker jag till israel, jobbar där några veckor och har kul några, vi får se.. Jag tror jag känner en så sjukt stor rastlöshet och ångest i bröstet för att jag vet att det inte längre finns något här för mig. Ikväll ska jag på 18 års fest, taggad? nja. Vi får se. Saknar mina fina tjejer och killar som är i stockholm och spelar fotboll iallfall, känns så tomt utan dem, och i sommar reser alla bort och dem som inte gör det jobbar. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: din vän p

vill också till usa och jobba, och jag är typ den minst usakåta människa jag vet. känns ändå som en bra erfarenhet att ha överlevt i det landet, haha.

vad du än väljer, glöm inte att ha kul och vila också.

2011-06-03 @ 15:49:48
Postat av: din vän p

verkligen, bygger nog karaktär att vara i ett land som är så annorlunda. har du släkt där? och har du redan fått jobberbjudande? sjukt bra isåfall!

jag borde kanske det, men vet inte riktigt hur det skulle se ut eller vart jag skulle åka. känns onödigt att ta en sistaminuten om jag ändå ska ligga själv på hotellet. haha, det får bli studsmattan i min trädgård.

tänker mycket på dig<3

2011-06-03 @ 17:45:31
Postat av: M - sing after every storm

wowowow. berätta love!

2011-06-05 @ 16:45:26
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0