Give me everything tonight, we might not have tomorrow

Jag har skrivit tre prov idag, nu är det bara tre kvar.
Jag somnade klockan fyra inatt och gick upp klockan sju, sen stressade jag iväg på intervvjun, känns inte alls som om det gick bra, sabbade det nog rätt mycket eftersom jag var så nervös. Ikväll har jag sett de senaste gossip girl avsnitten och gråtit. Verkligen, världens finaste chuck. Shit vad tungt det är ikväll. Jag vet inte vad det är, har inte haft tid att känna efter hur det är på några veckor när stressen har varit så sjuk, jag har klarat mig ganska bra, fan att det alltid ska komma ikapp. Jag har 5 dagars ledighet nu och det känns så skönt, sen är det snart sommarlov. Vad fan ska jag göra med min sommar, Åh. Vill så mycket.. Nu ska jag sova, och jag ska inte gå upp före klockan tolv i morgon. Sen ska jag springa, och göra saker jag tycker om för att jag kan och äntligen har lite tid. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0