Du frågade vem som förstört mig

Hej mina fina, förlåt att jag inte skrivit här på ett tag, inte orkat.
Sofie är i usa, Och jag känner mig redan så tom utan henne.
Nathalie och stephanie är i Rhodos,
Snart åker hela gänget till Israel, kanske med mig, kanske utan.

Värdet suger och jag vill bara sova. Igår var jag bara hemma och det ska jag nog vara idag också, jag behöver det. I Fredags firade vi hampus som tog studenten och efter det åkte jag in till stan, i lördags skulle vi ut och fira kezo men det slutade med att vi hemma hos Adam hela kvällen, satt på deras uteplats och chill krökade, det var mysigt. I morgon ska vi nog alla sova där och ha film marathon eftersom hans föräldrar är i Israel, Ska bli mysigt, skönt att ta det lungt. Har inte varit mig själv på den senaste tiden, Och jag vet inte om det är bra eller dåligt än. Ta hand om er. Hörs snart igen, men så länge, lyssna på Melissas nya - Innan jag kände dig. Världens finase bästa melissa. Puss

Kommentarer
Postat av: M

<3



kom ihåg att jag finns här.

2011-06-21 @ 11:48:37
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com
Postat av: M

åh, samma här. så att det gör ont.

hur mår du? <3



sådär.. pga av det som hänt. det förstör allt. åker till miami om mindre än 2 dagar. självklart är jag as glad över det..men samtidigt..så känner jag mig så jävla likgiltig inför allt. pga av det. och åhh det gör mig så jävla ARG. att en människa kan ha sån makt över en.. hate it..



älskar dig

2011-06-22 @ 14:27:12
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0