You tamed this wildchild into a lady by night

18 års fest hos Joel igår, och det var väldigt trevligt! blev för mycket för några, även mig och lite kaos, men det är sånt som hör till. Tack, för att jag har så fina vänner, jag älskar er verkligen så mycket, vet inte vad jag hade gjort utan min wolfpack. Vaknade upp i morse och var så äckligt trött och illamående, hatar dagen-efter-ångesten. Säger som så många gånger förr, ska aldrig dricka igen. Så ja, gick upp efter timmars illamående i sängen och gjorde som vanligt - svälja ipren, dricka vatten, försöka att inbilla mig att jag inte alls mår illa. Haha funkar aldrig, iallfall så sen drog jag och tränade och nu har jag duschat. Händelserik söndag? Nja, ska snart lägga mig och hoppas på att vakna utan hjärtat i halsen i morgon. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0