When everything's made to be broken, You bleed just to know your alive

Hej mina kära! Veckan har varit så stressig och jag har verkligen levt på gränsen, sovit på dagarna och pluggat på nätterna. Proven är nu gjorda, skönt. Tog mig en chill dag igår med tjejerna och såg Easy A på bio. Jo den var kul, en tjej film. vi skrattade och jag grät även lite, haha. Efter det skulle vi ut och käka men det blev inte riktigt så, så vi gick mot mc donalds, bk och slutade hemma hos mig till en film, en kladdkaka och glass till en skräckis. Idag har jag chillat järnet, ska åka in och träna i morgon, och sen är det skola igen. Längtar tills sommaren, är så stressad. Ska sätta på en film med mamma och pappa ikväll bara, ha en fin lördag!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0