Now it's breaking my heart to break yours

Var på utmaningarnas hus igår med klassen, och skolan. Mitt lag hette kylskåpet och det var skit kul där!
Sen kom jag hem och körde ett spinning pass på friskis, bokade precis sista passet till kombi passen cross/cirkelgym ikväll, aldrig kört ett 75 minuters pass på friskis innan så vi får hoppas jag överlever! annars, gött och najs sådär. Lever, missade skolbussen i morse.. första historia/geografi/psykologi kurserna idag så jag antar att det var viktigt. hatar skolbussen, var preciiiiiiiis bakom den när den körde och efter att ha vandrat hem i ösregn är jag inte sugen på att ta den vanliga svettiga malmöbussen för att byta och byta och ändå missat halva skoldagen. nej får köra i morgon. Ska inte missa en ända lektion från och med i morgon. ja jag är seriös. Nu kör vi. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0