Jag satte allt på spel för dig, gjorde jag allting fel för dig

Ja jag lever, krigar mig igenom sista dagarna med MASSA prov, skolarbeten och svett. Kört pass varje dag sen i söndags och det börjar kännas. Men om jag ska komma i form någon gång måste jag börja nu, och är verkligen på g så det känns bra! Har skaffat mig ett friskis kort och ska kötta minst 3 pass i veckan men har jag tid så 4-5
Körde cross idag med Sofie och hennes mamma, det var gött! Hela dagen idag har varit ovärd. har missat och fått byta enormt mycket bussar, pga att dom river bron på gustav, min lektion var inställd när jag kom till skolan, äckligt ovärt. i kylan så åkte jag inom malmö och köpte bullar med mig, gjorde kaffe och åt lunch hemma hos min bror, skrev ett långt arbete och chillade där hemma tills jag mötte gabbe, fick mina träningskläder, tog bussen och sprang till friskis för att hinna. Nu har jag ätit, ska snart duscha och sen plugga, sen sova!
Godnatt for now och puss

Kommentarer
Postat av: Mirella

Just don't over do it älskling, du vet vad jag menar!<3 Så länge det är av rätt anledning så är det all good :)<3

SAKNAR DIG!

2011-01-13 @ 21:50:15
URL: http://mirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0