Hon kunde vara någon annan någon bättre om hon slöt ögonen

Jag har vänt på dygnet något så fruktansvärt, måste verkligen hoppa in i rutiner igen, skola om mindre än en vecka ju! Jag råpluggade igår, har massor kvar men det känns ändå som om en liten tyngd lyftes ifrån mina axlar när jag skickade in mina uppsatser. Jag åt god thaimat och sen hoppade jag in i duschen, sprang till ica i blött hår som frös till is, hyrde en film, mötte sofie hanna gick till mig och sen kom karolina. Vi såg I love you philip morris, den var helt okej. Idag vaknade jag 15 minuter över tre och somnade 6 i morse, som sagt rutiner rutiner, måste! Idag ska jag bara slappa i sängen tror jag, har precis bränt 6 koppar kaffe och ätit frukost. 2011 är här, jag känner det. Mina vänner, FAN vad jag är glad att vi har varandra. HALLÅ? 18 ÅR, DETTA ÄR VÅRT ÅR. Snart är det sommar, och fan vad vi ska spåra! körkort, tobak, alkohol. FRIHET! Precis vad vi fantiserat om sedan vi var 15 år och blev byxmyndiga. Jag är lycklig, och jag menar det för en gångskull

Kommentarer
Postat av: Mirella

Åhh! Damn vad underbart älskling. Blev glad bara av att läsa ditt inlägg. Du förtjänar det, du förtjänar all lycka i världen.



<3 föralltid.

2011-01-05 @ 20:58:18
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: -

Sv: Jag saknar dig med. Du är en väldigt fin människa, så snäll och underbar på alla vis.



Du har nog rätt i det du säger, men jag gillar inte när människor slänger ur säger saker och ting utan att ha en aning om vad dom egentligen pratar om.



Jag är så glad att du mår så himla mycket bättre nu, du gjorde rätt val då du valde att ta bort bloggarna, även om jag saknar dig, dina inlägg, dina ord, men det var rätt. Och som du säger, att ibland måste man göra uppoffringar, för att överleva. Jag önskar dig all lycka i framtiden du fina. puss på dig <3

2011-01-06 @ 18:28:27
URL: http://notstrongenough.blogg.se/
Postat av: Alva

sv: Åh fina du! Blev så glad över din kommentar och jag är så glad att du tog dig ur det här innan det var försent (men det visste jag ju redan, läser din blogg varje dag haha), även om tankarna fortfarande sitter kvar varje dag. Och du har så så rätt, vi ska se oss som vinnare, för det är vi. Även om man varje dag känner sig äcklig och fet så är det i alla fall tusen gånger bättre än förut. Jag säger som dig, jag skrattar hellre med mina vänner än gråter mig själv till sömns varje natt.

Hoppas att du fortsätter på den här banan nu josephine, tänk inte för mycket på kilona nu när du vill bli hälsosam bara. Det sitter ju i hur vi mår och det ska inte vågen bestämma åt oss <3

2011-01-06 @ 20:34:45
URL: http://ilovebones.blogg.se/
Postat av: Mathea

Sv: Åh, Josse <3 TACK! Jag gör verkligen mitt bästa. Ska gå in för det verkligen. På riktigt, på rätt sätt. Ja, du vet vad jag menar. Har i alla fall ätit mina 5 mål idag. Känns faktiskt bra. :) Nu är det bara att forsätta med det också, och göra det dag efter dag efter dag efter dag.. Men övning ger färdighet. Tror på dej också. Du klarar det. Ingenting är omöjligt. Kom ihåg det! :) Kram



HejjaHejja!

2011-01-11 @ 22:03:02
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0