Do what you want but you ain't gonna brake me

Klippte mig (sorgligt men nödvändigt ) och sen lagade middag till mina tjejer igår och det serverades panbiffar med pommes i ugne, smörstekta morötter och en härlig sallad och vitlöksås. följt av lite vuxendricka och kladdkaka utan markarin! gick ner det också, sen hällde vi upp en skål chips och dippa, satte oss o soffan och chillade kvällen ut. sen kom min storebror hit och vi hängde en liten stund i soffan tills jag somnade vid 3, har nyss ätit min standard frukost, gröt!  Ska baka kanelbullar lite senare tror jag, måste bara köpa kakformar först, skulle bakat igår men då glömde jag handla jäst, så handlade pappa det senare, då kom jag på att jag fattades margarin och bakformar också. haha så vi får se om det blir av, annars är jag ledig fram tills tisdag. känns så braaa! ska chilla järnet. Annars då, beach volleyboll i morgon följt av en ganska köttig men härlig träningsvecka, ska äntligen få boxas på onsdag! weeeo. Puss

Kommentarer
Postat av: Mirella

jag älskar diiiig :)

2011-01-25 @ 00:30:23
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: Cilla

Låter trevligt :)

2011-01-26 @ 12:58:44
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: e-postfälltet

sv: Haha, awe. Tack du! Haha, kul att det låter ungefär som du har tänkt dej! :D

Fint och fint vet jag inte om jag sjunger men. haha! Hoppas det är bra med dig ! :*

2011-01-27 @ 08:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0