A big bird in a small cage

En kväll som skulle börja bra, började skit. Vi gjorde det bästa av situationen, jag och sofie tog bussen i minus grader till ica maxi, shoppade nya brillor och godis, frös, besteg snöberg och åt snö i fallen. Sen hämtade vi upp erica, drack the hemma hos mig, hälsade på freja. Tror inte jag kan beskriva hur roligt man kan ha det på ica maxi en fredag, hur mycket jag vill bort från denna skit byn, hur mycket jag älskar mina vänner, eller hur mycket jag längtar efter det riktiga livet. fruktar skolan, har ångest inför mina prov. varje dag är den andra lik, tråkigt. ska börja boxas. ja det var väll det, inte mycket action men det får duga. ska äta pannkakor hos sofie i morgon innan hon och hanna drar på fest, jag och erica ska göra något kul, vet inte vad än. lär bli intressant. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0