The heartache can wait

Är fortfarande hemma sängliggandes, influensan har nog eskalerat till något annat för jag är svimfärdig, yr illamående och har en massiv huvudvärk, ont i öronen och tinitus HELA TIDEN. Ska vara på vårdcentralen halv 5, ser ut som en likblek strandan val, inte tränat sen i söndags och det ger mig ångest.. men får ladda inför nästa vecka istället, finns inte så mycket att göra åt att man är sjuk ju. Känns som jag svällt med 20 kilo haha, nä nu måste jag hoppa in i duschen, ser ut som det blir jag och sängen ikväll igen, så jävla tråkigt, skulle träffa fina erica och resten av gänget ikväll men JAJA finns inte mycket att göra, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0