Paper aeroplane

Sticks and stones won't brake my bones


JAJA har inte tid att skriva egentligen, mellan hostattacker och uppstötningar (gött) ska jag bara skriva några rader, vi hörs om ett tag mina vänner, Hittade mamma medvetslös på golvet en stund sen, fick ringa efter ambulans. fina mamma, något som inte stämmer. jag får så ont i hjärtat, vad ska jag säga? det är bättre nu med henne men var helt i chock
Dararr och skakar, hostar så att lungorna snart trillar ut, öm, blåmärken, tinitus, huvudvärk, ont i hals/huvud, har ont överallt iprincip, illamående.
jag orkar verkligen inte, är så jävulskt trött på allt. klarar inte av såna här situationer, mår så jävla dåligt när något sånt händer
Nu ska jag krama om mamma.
Vi hörs om ett tag. Ta hand om er, uppskatta allt ni har istället för att vara bittra över det ni inte har, för så fruktansvärt tragiskt är det vad snabbt det kan gå, den man älskar mest i världen kan tas ifrån er när som helst. Var rädda om varandra. Puss

Kommentarer
Postat av: Mirella

Älsking <3

Skickar massa kärlek och tusentals kramar. Du är bäst o finast i världen. Allt kommer bli bra <3

2011-02-08 @ 13:29:35
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: h2o

ååååh :( älskade vännen. fy vad hemskt :(

hoppas hon kryar på sig snabbt och att allt är bra med dig i övrigt. tänker på dig massa. puss!

2011-02-08 @ 16:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0