Morena morena morena i give you my love

Stranden idag, och en lång promenad, har fått lite färg, de 3 dagar jag spenderat här har vi bara myst, pratat, varit på stranden, shoppat. Stranden i morgon och tel aviv på fredag, åker hem på måndag natt vilket gör mig väldigt ledsen, vill verkligen inte hem till snön. Öh.. ja, ska njuta av mina dagar här ordentligt, träffa lite vänner i morgon och bara vara tacksam för att jag har en så fin mamma att jag fick komma hit, detta är verkligen livet, jag älskar att vara här, vi hös mer när jag är hemma, har massa bilder att visa er. Puss

Och p.s killarna här nere.. Eh. ja
och resan gick bra btw, fick springa till gaten, bli stripp-searched, och yaaa men det var okej. nu är det bara hemresan kvar. Har lite hemlängtan men hade lätt stannat här några månader till om det inte vore för skolan.. Ja det var nog allt, Ta hand om er

Sök på Morena - Min bror tipsade mig om den och har spelat den hela tiden sen jag kom hit, så nu nynnar jag och hela min släkt på den haha, sånt är fint! Natti

Kommentarer
Postat av: M - sing after every storm

Åhh faan va härligt love.

N.J.U.T. Ingen förtjänar det som du!

Mwah!<33

2011-02-26 @ 01:08:24
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0