Let's dance the night away

Svettades på boxpasset igår med soff hennes mor och danni, det var riktigt hårt och svetten bara rann, var spyfärdig flera gånger men shit vad kul det var! kom hem och somnade i soffan, vaknade mitt i natten och hoppade in i duschen : omöjligt att vakna i morse.. så har stannat hemma. Hade ändå bara någon tema dag men ja, jag erkänner att jag hade lite ångest när klockan var 11 och jag insåg att jag låg i sängen haha. Ska snart in till stan och fixa mitt årskort på friskis, och sen ska jag käka med hanna och sen träna. Snart fredag, lördag, söndag, ska bli såååå skönt med helg! Puss

Kommentarer
Postat av: Mirella

Så jävla vacker. Så otroooooligt jävla vacker!!



älskar dig <3

2011-02-03 @ 17:54:57
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: din vän p

agreed. du är så stört vacker.

2011-02-03 @ 18:43:47
Postat av: lotta.

snyggo ♥

2011-02-03 @ 20:59:58
URL: http://fiamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0