Love hurts when you do it right, You can cry when you get older

Jag är så utmattad. Jag ger allt jag kan ge av mig själv för att mina närmaste ska kunna le, även om jag förorat mig själv några gånger på vägen, så har jag alltid gjort det. Även om tiden inte funnits där egentligen så har jag tagit den. Även om du sagt att det är bra så har jag frågat igen, inte en gång, utan tre. När nätterna varit tunga har jag inte gått och lagt mig förens jag vetat att du varit okej. Nu när livet leker är det bättre att hålla sig undan. När man verkligen behöver någon men aldrig skulle be om det, när ett ''bra'' inte är ett bra. Då stod jag som en staty vid din sida och svor på att aldrig vika mig. Men vem fångar mig när jag faller? Jag spolade bort den ända som någonsin såg igenom mig. Jag har insett det nu. Sa godnatt för en timme sedan, smällde igen dörren, grät så att jag tappade andan. Enough

Kommentarer
Postat av: M

vad har hänt älskling?

finns här, alltid. det vet du<3

2011-04-11 @ 00:47:29
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com
Postat av: din vän p

jag önskar att jag hade kunnat vara den som står bredvid dig och säger "nej, berätta nu, hur mår du på riktigt".

jag vill att du ska veta att även fast jag inte kan göra det fysiskt, så vill jag veta, vill hjälpa, krama dig och låta dig gråta tills du inte behöver längre.

du vet var du har mig<3

2011-04-11 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0