V för vandetta

Solen har letat sig fram idag igen, det är mer än härligt! Lovet som varit överdrivet skönt är nu över och det var riktigt jobbigt att ställa klockan på halv sju i morse.. men jag tog mig upp och somnade bara nästan på historian. Slutade 12 idag så åkte hem med solen i ögonen och vilade en stund innan jag tog mig in till stadsbiblioteket för att köra matte i två timmar.. Men att jag kunde åka in barbent gjorde det så värt! Försöker att överleva min förkyldning som verkligen slagit till just nu, Har inte luktat eller andats genom näsan på över tre dagar och huvudvärken och halsen ska vi inte prata om. Orkar inte vara sjuk just nu, stressar upp mig som f a n inför matte nattionella om 3 veckor. Hur fan ska det gå, en dag i taget. Snart sommarlov, måste skaffa jobb. JAJA. Kan tillägga att jag åkt longboard för första gången igårkväll, utan att trilla. Det är elit! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0