Myheartfeelssocooldinsidemychest.

Hej! Flyttade som sagt in till min brors lägenhet i fredags, tjejerna kom över och vi drack och åt gott, chillade till max tills vi alla 4 slocknade i sängen och soffan. Vaknade av att soff skulle till jobbet. Busade lite med dani som sov och gjorde toast till tjejerna! Lördagen var mysig, solen sken och vi njöt på balkongen, hanna åkte hem och danni stannade över, vi lagade en god sallad och åt ute på balkongen, sen fixade jag henne ( hon är så fin! ) innan hon taggade till och drog iväg några timmar på fest, hängde på en stund tills jag hängde i lägeneten med några filmer och min vän innan jag och danni somnade som ett par kossor i sängen klockan fem haha, min lilla fina danni. Söndagen kom och vi kastade ihop lite pasta och tomatsås framför tvn, hade ultimate chill!
Danni åkte hem och jag sov över själv, vilket faktiskt var skönt. Så kom måndag, begav mig till skolan, redovisade, stod för underhållningen också genom att fasta med metall i munnen, hade danska, åkte till lägenheten, hanna kom över på en kopp chai och ett äpple innan vi taggade till träningen, efter spinningen hade jag rush hour hem, duschade innan danni kom och vi kastade ihop en tonfisk sallad framför en film, mysig dag! Somnade några timmar efter danni och vaknade i morse av att hon gick till skolan men att jag var ledig, kunde jag somna om? nej. vaknade och städade undan, innan jag begav mig till stadsbiblioteket för att frivilligt! möta upp ett litet matte geni och köra igenom några kapitell, stack på möte och nu är jag hemma. Jaha, hemma? känns väll ok. Ett inlägg som började bra ska också sluta bra! så jag avslutar med att berätta att i söndags, när jag stod på balkongen själv, mobilen var död, datorn stängd, ingen stress, musiken på, andas in- andas ut. Kände äkta lycka. Längtar efter våren, snart kommer den. Puss

Kommentarer
Postat av: M

den där känslan av äkta lycka är fan den finaste känslan man kan uppleva.



<3

2011-04-06 @ 23:29:42
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0