Something so beautiful, In such an ugly way. You're so naive

Det spelar ingen roll hur starkt solen skiner, det spelar ingen roll att ena strumpan är svart och den andra grå, vad som pryder mina fingrar eller vilka färger mina kläder har. Varje krig är lika rått, och varje slag är lika hårt. Varje gång. Rädslan att aldrig någonsin komma över det, att aldrig komma vidare, att bara minnas hur det kändes när orden slog sig till rätta som salt i sår. Kraften att samla ihop några ord till meningar för att kunna slå tillbaks är slut, det skickas inga sms och det rings inga telefonsamtal ikväll. Jag har fått lära mig att inget förutom att härda tar mig igenom dagen. Hur många kloka ord jag än skriver ner så är jag är lika vilsen idag som igår. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0