Life flows better with a smile on your face

Igår var det fredag, jag stressade till skolan, fick tag i mitt borttappade busskort, åkte hem, tränade på kuben med simon och hampus, åt och gick till hanna, I ETT PAR STRUMPEBYXOR, förstår ni? så jäkla skönt. Såg mff och skrek mig hes där hemma som vanligt, följt av bb, stannade tills sent och somnade ännu senare. Idag vaknade jag tidigt, slängde i mig en skål gröt, städade lite, och sprang till skogen för att ta en 7a där, alltså blev det en mil ändå. Var tungt, så gick hem, i regnet, haha såg ut som ett lejon när jag kom hem, NICE. Ikväll blir det soffhäng hemma hos hanna tror jag, sen vet jag ej vart vi tar vägen! Börjar iallfall påsklovet med en as chill helg, jag är glad. Fick krama sofie igår, ska krama erica idag. Har så fina vänner. Känns som jag är back on track. PUSS



En bild på mig och daniela när vi dansade och spelade dunder hög musik mitt på ljusa dagen en lördags förmiddag så att grannarna klagade. Underbar helg, äntligen vår känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0