Jag förlåter dig för allt, om du har nått att bekänna, reser du din väg, då kan du be mig vänta.

Påskafton bjöd på god mat och några glas vitt innan jag mötte tjejerna och hängde en stund hos leman på kvällen, kom hem och hade en hetsig konversation med en av gästerna här om religion och gud, åt lite matsa ( knäckebröd som smakar papper och är gjort på mjöl och vatten ) eftersom att slavarna som vandrade ut ur egyptien sägs ha levt på det i 40 år har jag och min familj för en gång skull gjort som det sägs att man ska, och käkat det i mer än en vecka. Man får alltså inte äta bröd eller bakverk och sånt där. Iallfall, Somnade fint runt tre och vaknade i morse en aning trött och seg, slängde på mig lite smink och åkte min min bror in till stan, drog med på road trip med honom och hans vänner, åkte ner till ystad och såg gynings konstverk. En tavla, 48.000.. shit, hade så jäkla gärna velat ha en hängandes i rummet, Fina inspererande gynning. Åkte vidare och åt i hamnen, vidare till österlen där vi körde längst kusten, kollade på konst och besökte tre olika slott! värt.. haha, drack en kopp kaffe i solen och sen åkte vi hem, eller vänta, vi råkade döda en duva också haha! den bara flög rakt in i bilrutan. 7 timmars roadtrip en bakis söndag, värt! Har så jäkla ont i halsen och är så trött att jag går och lägger mig nu, eller jag ska se klart på due date, haha så fantastisk film, skrattar så mycket. och sen sova! Skola på tisdag... man får njuta medans det varar. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: soff

HAR DU OCKSÅ ONT I HALSEN?!?!?!?!?! HALLÅ VAR KOMMER DET IFRÅN?

2011-04-25 @ 00:09:54
URL: http://axbxcxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0