You don't ask for no diamond rings no delicate string of pearls That's why I wrote this song to sing My beautiful girl

Kvällen hos sofie var awesome! värsta fina tjejen, hon var så vacker! 18 år, 18 år!!!!!!
Vi kom dit lite sent, presenten vi hade fixat till soff klyddade.. hannas hp printer slutade funka, hahaha typiskt! men det blev okej tillslut, maten var askalas, soffs vänner var jätte snälla och kakan var helt fantastisk, med reben i högsta hugg dansade vi gräsklippar dansen och körde lite olika danser tagna ur party boken! gabbe och fredrik kom också en sväng så vi var hemma vid halv 4 om jag inte har helt fel, idag mår jag bra, faktiskt väldigt bra! solen skiner, sitter och slickar på en piggelin och dricker kaffe + käkar mitt morgon knäcke. perfekt kombo! hanna kommer hem om en stund och då ska vi ut på en runda, ikväll väntar ultimate chill, SOLEN SKINER, SOLEN SKINER MINA FINA, SOMMAREN KOMMER SNART! Nu måste jag ta tag i mitt liv, jag ska söka jobb och det är nu. Kommer inte att klara mig i sommar annars. Bilder ifrån igårkväll trillar nog in snart så ha lite tålamod! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0