I hope you don't mind that I put down in words How wonderful life is while you're in the world.

Haft en riktig ner/upp dag idag. Vaknade i morse och var sjukt bitter på världen. Soff kom förbi en stund, gjorde min dag, jag uppskattar verkligen henne. Sen fick jag hoppat i takt med en undrbart full simon på mffs arena med grabbarna, mff vann självfallet och det gjorde också min dag, jag har gått från en lipandes psykopat till en skrattandes idiot idag. Såg bb efter matchen och käkade en mycket god bulle hos simon, nu är jag hemma och ska snart sova. Skola i morgon, även om life aint easy on me just nu så står jag upp efter varje motgång. Det blir bra snart. Tack för mina fina som finns där, Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: din vän p

sv: <3

det är sådär. det är okej när jag är hemifrån och solen lyser och inga speglar finns i närheten, men ja, jag fruktar sommaren. tror inte jag kommer kunna stanna här.

hur blev det med din flytt? stannar du ett tag till i sverige?<3

2011-04-12 @ 09:40:56
Postat av: M

Usch vad jobbigt. Det är ju bland det värsta, när det som ska vara ens frizon inte alls är det.. vad bråkar ni om?

And what's going on in that beautiful mind of urs? kriget är vidrigt. var stark älskling. ersätt varje dum tanke med två fina. för du är fin. och du ska hylla dig själv. du är så jävla fin och vacker, både på insidan och utsidan. du är så jävla speciell.



kämpa emot, med varje kraft du har i kroppen. även om det inte känns som mycket. men det finns där. du har styrkan. tro inte på lögnerna. för jag lovar, det är inte annat än lögner. DU ÄR SÅ JÄVLA FANTASTISK!!!!!

2011-04-12 @ 22:51:39
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0