BOY, I AM MESSING WITH YOUR HEAD. ALL MY LIFE IVE BEEN GOOD, BUT NOW, IM THINKING WHAT THE HELL.

Heeeeeeeeeej! Fyfan vilken jävla depp vecka jag och bloggen haft, agreed eller? Nä nu vänder vi det!
Så, whats been going on? haft mycket i skola, varit allmänt bitter och bråkat lite hemma och sådär, men life goes on!
Är helt ärligt på topp igen, sitter med en ansiktsmask just nu och ska snart laga middag och sedan bege mig mot träningen, boxning idag! ska bli as nice att svettas med stefan. Piskade hampe i milen igår, och tog 11 km i söndags, såg mff i måndags och har en förhoppningsvis nice helg framför mig! Har en stor redovisning framför mig i morgon och 1.5 timmes matte genomgång på fredag men när det är över sitter vi förhoppningsvis i celanders soffa och hejjar på mff fredag kväll! PUSS OCH KRAM. Snaaaaaaaaaaaart sommar, öh då kör vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0