And now we're murderers because we kill time



Var hos hanna igår med erica innan vi gick till lucas en stund, man märker verkligen hur dumma folk ser ut när de är fulla och man själv sitter där och är nykter haha, inget elak menat men ändå! trallade iallafall hem och somnade i soffan, vaknade vid 4 och smög in i min egen säng, vaknade i gårdagens kläder idag, helt DÖD. gick upp och åt frukost, städade, tog på mig tränings kläderna, drog till skogen, hann springa 1 km innan jag fick tag i hanna, vi gick om varandra och hon hade glömt sin mobil hemma.. men efter lite kaos kom hanna och vi tog 7an, jag klockade på 38 minuter, med tanke på alla sjuka backar där är jag ganska nöjd! men ska klara 35 nästa gång! så blev 8 km idag, trotts att jag har ont i princip hela kroppen, känns bra att jag drog mig ut på en runda ändå! ska köpa nya springskor i veckan, kan inte fortsätta såhär. Nu ropar mamma att det är middag, blir fisk. GÖTT. ligger i sängen och halvsover men ikväll ses vi hos leman, bb för hela slanten! det var min dag, nu är det lov, och det ska verkligen avnjutas. PUSS

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0