You'll never take my pride

Igår samlades vi några hoss erica och spelade skit sjua! Eller haha det hette nog bara sjuan eller något men det var skit. Jag förlorae varje gång.. jag som brukar vara riktigt fierce på kortspel.. Jag skrev även in mig på Nilsfredriksson skolan.. Yes you heard! Antar att jag måste ge det en ärlig chans iallfall :) Jag lyckades även slinga mitt hår brunt igår, mest för att ''matta'' ner det blonda, och jag vågade inte riktigt färga det hel brunt än, fast det är absolut snyggast på vintern! Iallafall, jag vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda än, snackades om att storma pyttes hus för filmkväll men vi får se, ska försöka baka morotsmuffins idag, även ska jag snart åka och sola med pappa. Vi hörs sen ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0