Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaka till dig



Känner ingenting, aldrig igen.
Trött i skallen, undrar om Nisses verkligen var rätt beslut.. Ah. Huvudvärk ifrån 0 sömn inatt och mycket dumma drömmar. Blööh bara känner hur jag blit sååå himla... Dumma det. Äntligen så ska jag börja träna igen, oh vad jag längtat efter motivationen och tiden till att träna och springa sönder mig själv igen så nuså ska det bli som förrut eller, ja? det får man väll egentligen inte säga här utan att låta korkad ju. Men det skiter jag i. Ikväll ska nog simme och erica, kanske nån annan liten filur komma, och vi ska bara morotsmuffins. Weeeeeo! Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fint hår! :o

2010-09-13 @ 23:59:11
URL: http://amandagibrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0